Tuesday, 18 March 2014

Tab EX Dah Kembali !!


1 bottle RM 160 (60 Tablets)

PROMO 2 bottles RM 300

INC POSTAGE


Ramai yang tunggu kemunculan TAB EX ni!! Jom dapatkan sekarang di Qma Shop! 


Dengan tabEX, ribuan wanita menjadi lebih CANTIK BERSERI berbanding dahulu, dan memiliki kulit bersih cerah bercahaya dan kekal jelita keakhir hayat..

Berkelulusan KKM


Memperkenalkan atau memperkenalkan semula tabEX, rumusan ‘L-Glutathione Murni’ yang merupakan satu penemuan untuk kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh. Terdapat lebih 89,000 artikel penyelidikan perubatan yang diterbitkan di seluruh dunia berkenaan L-Glutathione ini mendapati kesan positif terhadap kecantikan dan kesihatan manusia. Ternyata tabEX adalah merupakan jawapan kepada penjagaan kecantikan menyeluruh, sebagai keperluan asas kepada mereka yang tidak mahu dimakan usia dan kepada mereka yang sentiasa mendambakan kulit cerah bersinar, halus dan bebas dari sebarang masalah, selain menjauhkan daripada 70 jenis penyakit berkait kekurangan Glutathione dalam badan.


Peranan terpenting tabEX untuk kecantikan termasuklah melambatkan proses penuaan kulit dan badan, mencerahkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, merawat kulit berjerawat dan mengurangkan parut serta menyihatkan rambut dan kuku. 


Ribuan penyelidikan berkenaan merumuskan kebaikan L-Glutathione untuk kecantikan:

• Sebagai anti penuaan keseluruhan

• Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering

• Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit. 

• Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.

• Mencerahkan dan menyerikan kulit

• Meyekatakan warna kulit muka dan badan secara 

keseluruhan 

• Menghapuskan pigmentasi.

• Merawat penyakit kulit

• Menghaluskan kulit

• Menghapuskan dan menghalang pembentukan semua jenis 

jerawat

• Membantu mengecilkan pori-pori kulit 

• Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak

• Mengurangkan selulit dan kulit ‘orange-peel’

• Mengurangkan parut

• Mencegah rambut gugur

• Merangsang pertumbuhan rambut & kuku yang sihat 

• Mencegah pembentukan lemak degil berkait peningkatan usia


Peranan tabEX untuk kesihatan yang optima

• Meningkatkan tenaga secara dramatik

• Menguatkan sistem imunisi

• Memperbaiki penglihatan

• Menaturalkan radikal bebas

• Membantu mengurangkan katarak mata

• Memperbaiki jantung dan fungsi paru-paru

• Mengeluarkan logam berat seperti mekuri dari badan.

• Menyahtoksik dan meningkatkan fungsi hati

• Melindungi daripada penyakit-penyakit degeneratif 

• Mengurangkan risiko kanser

• Mengurangkan keradangan atau bengkak

• Meningkatkan prestasi sukan dan pemulihan

• Meningkatkan stamina dan daya tahan badan

• Meningkatkan daya ingatan dan fokus minda

• Memperbaiki mood dan bertindak sebagai anti kemurungan

• Memperbaiki mutu tidur dan mengubati insomnia

• Mengurangkan kesakitan otot dan sendi

• Menstablikan vitamin C & D dalam badan

• Mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur

• Memperbaiki masalah tekak, telinga dan hidung

• Mengelakkan dari 70 jenis penyakit yang berkaitan dengan 

kadar Glutathione yang rendah dalam badan (Seperti disenaraikan dan hasil penyelidikan Dr. Robert Keller MD, MS, FACP, AAHIVS)


BERMINAT?? 

CEPAT2 SMS 0177582220 / WHATSAPP 0137772080 

Wednesday, 12 February 2014

Norefal RM 114 Only!


Grab Now!!
1st come 1st serve.. While last stock!!

Berminat Nak Order??
Whatsapp 0137772080
Email qmaeshop@yahoo.com 

Tuesday, 23 April 2013

Testimoni Beutskin Essence & SNE Kapsul Lagi!


"..kulit rasa lebih tegang.. lebih2 lagi di muka.. memang nampak sangat perubahannya.. semuanya rasa tegang la.. ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.. nak kan kesan yang lebih cepat.. tapi memang puas hati la.. tak ralat keluar duit banyak pun.."


"..Memang best betul la produk ni.. I sekarang dah malas nak pakai makeup bila keluar rumah.. kalau dulu, keluar rumah mesti pakai bedak.. sekarang ni 1 benda pun tak tepek kat muka.."


"..Paling happy cuma satu jerawat je yang keluar.. Keluar semua darah kotor semasa period, memang BE bersihkan dalaman saya dulu.. Terasa sangat perubahan tu walaupun sekotak.."


"..BE dan SNE sangat bagus.. I can feel the positive effect.. period teratur.. badan rasa sihat.. berat badan turun.. melawaskan pembuangan air besar.. jerawat hilang.. dapat rasa kesannya pada kesihatan dalaman.."



"..baru makan 10 biji dah rase beza, jerawat keluar dan cepat je kering! ramai yang tegur muka nampak lain & nampak kulit dah lembut.. paling tak disangka, jerawat tak nak kering sehingga period seterusnya tp selepas amalkan BE, sekejap je jerawat tu kering.. Syukur.."

Jom order sekarang! 
Dapatkan harga terendah! 

DAPATKAN TRIAL PACK DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork