Saturday, 10 December 2011

Mesti Cuba Miracle Tab!

EX UPC, TAB EX & TAB XY
OUT OF STOCK

*Tab EX dinobatkan sebagai makanan para bidadari kayangan oleh salah sebuah majalah korea. - sumber kecantikan unggul.


Tab EX merupakan produk makanan kecantikan menyeluruh yang sudah lama bertapak di dalam dunia hiburan hollywood, bollywood sehinggalah dunia hiburan tempatan, yang dirahsiakan. Dahulunya, Tab EX hanya boleh didapati untuk mereka yang berstatus selebriti dan golongan ternama. Fenomena nyata rahsia kecantikan yang menjadi tanda tanya.
Sebelum bergelar model/artis/pelakon mereka dahulunya berkulit gelap, kusam, & “biasa” sahaja, bila melangkah ke dunia glamour, mereka tampil menawan dengan kulit yang gebu. licin, cerah bercahaya..

Kini rahsia kecantikan selebriti ini dibawakan secara ekselusif khusus untuk anda, dengan harapan dapat berkongsi rahsia dan keajaiban produk kecantikan unggul ini.. Bermula sebagai satu aspirasi bagi seorang bekas peragawati untuk menjadikan semua wanita cantik berseri, kekal muda dan sihat, yang mana pada mulanya dikongsi dengan teman-teman rapat, seterusnya menjadi bahan bualan yang hangat - menjadikan Tab EX sebagai suatu kemestian untuk cantik.

Kini bukan lagi rahsia.. lebih cantik dalam 3 minggu, hanya dengan Tab EX!


KINI TAB UPC improvement from TAB EX!!
Extra 2 function for slimming & breast enlargement (hasil bergantung pada cara pengambilan)
RM 180 per bottle / 60 Capsules

TAB EX & TAB XY
RM 180 per bottle / 60 Capsules
TAB EX
TAB EX diilhamkan khusus untuk mengembalikan keremajaan kulit serta menaikkan seri kecantikan yang lebih menyeluruh. Lebih berseri dan memukau, daripada biasa.

Khasiat Tab EX untuk kesihatan
Membantu mengurangkan rambut gugur dan membantu pertumbuhan rambut, membuatkan rambut makin sihat dan lebat..begitu juga fungsi terhadap kuku, bagi kuku yang mudah patah, akan jd makin kuat dan pinkish.. Selain itu,Tab EX berfungsi untuk melancarkan perjalanan haid..ia mengeluarkan saki baki darah yang terpendam di dasar rahim untuk menjaga kebersihan dan kesihatan badan, disamping juga membantu akan mengurangkan senggugut.. Berat badan juga akan dikurangkan dan membuatkan tubuh kelihatan lebih lansing dengan berat badan yg ideal. Normal rate, mengurangkan 1-2kg dalam penggunaan sebotol Tab EX. Tab Ex juga merupakan sejenis produk anti-stress.  

Khasiat Tab EX untuk kecantikan

Sangat berkesan untuk mengurangkan minyak pada kulit, menghilangkan jerawat, jeragat untuk membuatkan kulit lebih cantik,halus dan sihat dan gebu. Selain tu ia mampu mengembalikan seri wajah dan dan merubah wajah yang kusam menjadi berseri-seri. Semakin lama penggunaan, kulit akan semakin flawless dan glow.. Tab EX juga akan mengurangkan serta menghilangkan kesan parut, mencerahkan kulit secara sekata, mengecilkan pori-pori kulit dan menjadikannya semakin rapat. Protein terbaik dalam setiap biji Tab Ex akan melindungi dan menjaga struktur kulit ke tahap yang paling maksima. Selain itu ia juga merupakan anti-aging dan menjadikan wajah tampak sentiasa muda dan bertenaga. 


Cara Penggunaan
Telan sebiji lepas mengambil sarapan/makan tengah hari & sebiji lagi selepas makan malam. 

Pastikan air diminum dalam kuantiti yang banyak sebagai tujuan penyingkiran toksin dalam badan. 
Bagi masalah kulit yang teruk dan agak serius atau bermasalah yang inginkan kecantikan yang pantas, disarankan untuk makan 4 biji sehari (2 siang & 2 malam) 

TAB XY 
Tab XY dengan kandungan protein Glutathione (GSH) berpaten, dinobatkan dunia sebagai Fountain of Youth telah banyak berjasa kepada jutaan lelaki di seluruh dunia dengan mengembalikan keremajaan dan kelelakian mereka. 

Khasiat Tab XY kepada lelaki
Tab XY dapat meningkatkan tenaga seksual, prestasi & stamina sebagai seorang lelaki dengan melancarkan peredaran darah tubuh yang secara langsung mengoptimakan ereksi, lebih kuat lebih tegang, penuh & keras. Selain itu, fungsi anti kanser Tab XY membantu mencegah kanser kelenjer prostat. Tab XY juga terbukti dapat menambahbaikkan sistem pertahan badan dari penyakit supaya lebih sihat dan muda bertenaga sepanjang hayat. Penuaan sendi badan dan tahap stamina rendah juga dapat diperbaiki dengan kadar pantas. Selain itu, Tab XY juga mampu mengurangkan dan melengahkan penuaan, menguatkan sistem kekebalan tubuh, membersihkan hati, meningkatkan antioksidan semulajadi, mencegah pembentukan katarak, radang perut, strok, kanser dan diabetes. Protein GSH Tab XY akan mencegah dan menyuburkan folekel rambut supaya tidak mati, ini akan memastikan rambut sentiasa dihasilkan mengikut kitarannya. Selain itu, Tab XY juga akan mencegah patern kebotakan lelaki. 

TAB Facial Clarifying Detox Soap

TAB Facial Clarifying Detox Soap
RM 70 / 125 g

Dicipta berdasarkan kajian dan penemuan terkini, Detoxifying FacialSoap ini mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara menyeluruh. Ia memiliki sifat unik yang seterusnya dimanfaatkan dalam rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai, sehinggakan ianya dinobatkan ibarat mimpi menjadi kenyataan.

Tab Soap bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin, dan ini akan memberikan perlindungan anti oksidan, terutamanya kepada sesiapa yang inginkan perlindungan dari kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi dan ribuan lagi masalah kulit yang lain. Tab Soap juga merupakan ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit. Dengan mengurangkan inflamasi, produk ini bukan hanya menghilangkan jerawat dan pigmentasi malah berpotensi untuk merawat parut dan bekas jerawat secara signifikan semaksima mungkin sehingga kulit anda menjadi cerah bercahaya, tidak dimakan usia.. Diadun dengan bahan semulajadi, pembersih lembut dan mendalam ini dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit. 

Faedah 
Anti pigmentasi, Anti-jerawat, mengurangkan kesan penuaan, menghilangkan Melasma, Parut luka & jerawat, mengecilkan liang roma, membuang toksin kulit, meratakan warna & mencerahkan kulit serta merawat kulit secara keseluruhan yang menjanjikan anda kulit yang sihat, halus, cerah berseri tanpa cela.

Cara Penggunaan
Best effect, gunakan sabun 2-4 kali sehari.Buihkan, urut kat muka & badan (ataupun kat tempat-tempat nak cerah macam ketiak ke, leher ke, atau celah-celah peha). Biarkan dalam 2-4 minit, kemudian bilaskan.Normally, dalam minggu pertama, kulit akan rasa pedih sikit. Sebabnya, sabun nak gantikan kulit bermasalah kepada kulit yang halus gebus gitu. So jangan risau ye, teruskan penggunaan sabun. Lama-lama rasa pedih tu akan hilang dengan sendirinya, muka pun akan makin lembut dan licin :) Tapi, tak semua tau yang akan rasa pedih tu, depends pada kulit masing-masing :)


JANGAN basahkan muka, buihkan sabun, kemudian urut lembut kat kulit. Biarkan selama 5-6 minit, kemudia bilas. Penggunaan skincara adalah disyorkan untuk mendapatkan kesan berganda. 


Sebagai alternatif, sabun ni juga boleh dijadikan mask jugak tauuu. Haaa, berbaloi-baloi, satu buku sabun ni boleh guna 2 in 1 sekali gus. Pencuci muka dan mask. Gunakan seminggu 3x. 

NOTA: Sisa-sisa makeup perlu dibersihkan terlebih dahulu dengan pencuci makeup. Sabun jangan terendam dalam air, sebab sabun Tab merupakan sabun jenis organik dan mudah cair. Pastikan sabun diletak di tempat kering & dalam bekas berpenutup. Sabun boleh dipotong untuk tujuan penjimatan. Berdasarkan pengalaman, sebuku sabun boleh tahan selama dua hingga tiga bulan.

Kandungan
Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera 

Tab High Definition Hydrating Glow Essence 
(HD Essense)
HD Essence
RM 80 / 50 ml

Faedah HD Glow Essence
Satu lagi rahsia kecantikan kulit sihat yang cerah bersinar. Diformulasikan untuk mencerahkan & menaikkan seri kulit kusam serta tidak bermaya. HD akan memperbaharui kulit dengan lembut, sambil memperbaiki kehalusan dan kecantikan tekstur kulit. Molekul pelembab unik yang halus dapat diserap jauh untuk merawat kulit, disamping mengecilkan pori sehingga kulit tampak bercahaya, segar dan bebas daripada stres dan serangan radikal bebas. Esen pelembab dan pencerah yang menyingkap seri semulajadi kulit dan seterusnya memberikan kecantikan yang maksimum. Meminimumkan ketidaksempurnaan kulit wajah dari bekas luka, jerawat, bintik-bintik penuaan dan kedutan serta menyekatakan warna kulit.

Membantu memelihara dan menjaga sel-sel kulit, walau dalam keadaan kulit yang rosak teruk. Ia tidak menyumbat pori, tiada pewarna dan pewangi tambahan. Diuji di bawah kawalan dermatologis. Ideal untuk semua jenis kulit - termasuk kulit sensitif

Tidak menyumbat pori. Tiada pewarna dan pewangi tambahan.
Diuji di bawah kawalan dermatologis.
Ideal untuk semua jenis kulit - termasuk kulit sensitif
Halal

Cara Penggunaan
Gunakan HD selepas mencuci muka (disyorkan menggunakan TAB SOAP). Titikkan HD ke tapak tangan yang bersih, kemudian ratakan ke seluruh wajah dan leher dengan perlahan-lahan HD boleh digunakan bersama toner/pelembab/krim/make-up

Kandungan
Air Reverse Osmosis, Pati Sake Murni, Protin Glutathione, Vitamin C & E, Pati Aburtin.


SOALAN LAZIM
Apakah Tab EX?
Tab EX adalah merupakan makanan tambahan (suplemen) untuk kesihatan dan kecantikan menyeluruh.Hanya terdapat dalam botol 60 tabs sahaja.

Apakah kandungan Tab EX
Protein berpaten unik L-Glutathione (Enriched) 50mg

Apa itu Glutathione?
Glutathione (GSH) adalah molekul tripeptide yang terdiri daripada glutamic acid, cysteine dan glycine. GSH adalah merupakan antioksidan utama dalam sel-sel hidup terutamanya manusia. Fungsi GSH adalah untuk memelihara sel daripada radikal bebas dan serangan penyakit.

Bagaimana Tab EX dihasilkan?
Molekul - sama seperti penghasilan vitamin & protein lain, contohnya: Vitamin C = L-ascorbic acid / Air = H2O / Vitamin B = Folic Acid / Glutathione = GSH

Mengapa Tab EX bertindak pantas?
Kerana penghasilan molekul L-glutathione Tab EX daripada sumber terbaik dan murni. Protein Tab EX menyerupai protein glutatione sebenar di dalam badan manusia sehinggakan ianya boleh diserap dan digunakan oleh badan dengan pantas dan berkesan.

Berapa lama untuk melihat hasil positif Tab EX?
keseluruhannya dalam 3 minggu pertama.

Mengapa Glutathione Penting untuk Kesihatan?
·         Menyingkirkan racun seperti logam berat, pelarut, racun perosak, bahkan terlebih dos ubatan berbahaya dengan mengubahnya menjadi bentuk yang boleh dikeluarkan dalam urin atau hempedu, terutamanya toksin dibawah kulit, yang akan menjadikan kulit bersih dan halus.
·         Adalah penting untuk fungsi sistem kekebalan tubuh. Melindungi sel-sel individual & rangkaian arteri, otak, jantung, sel-sel kekebalan tubuh, ginjal, kanta mata, hati, paru-paru dan kulit terhadap kerosakan.
·         Membantu dalam pencegahan kanser terutama kanser hati dan membantu menjaga kekuatan sel darah merah & melindungi sel-sel darah putih
·         Diperlukan untuk metabolisme karbohidrat yang menghalang timbunan lemak dan dalam mengurai lemak ter-oksida.
·         Memutihkan kulit dengan menghalang penyakit kulit / mengubahsuai penukaran hitam / pigmentasi coklat / melanin kuning (eumelanin) untuk kemerahan pigmentasi putih (Phaeomelanin).

Adakah Tab EX mempunyai kesan sampingan?
Tidak ada, kerana ianya adalah merupakan protein murni.

Adakah Tab EX halal?
Halal. kerana Tab EX adalah kompound murni seperti vitamin, dan tidak dicampur dengan asas lain.

Ada pantang untuk Tab EX?
Asalkan jangan diambil bersama jamu-jamu kawalan berat badan tradisional jenis pelawas dan suplemen untuk lawas. Kerana dikuathiri pelawas ini akan membuang semua khasiat protein Tab EX sebelum ianya diserap badan. Penyelesaian terbaik ialah menjarakkan pengambilan jamu/suppliment pelawas ini selama 5 jam sebelum tabbing.

Adakah boleh mengambil Tab EX semasa haid?
Boleh, tiada masalah.

Bolehkan ibu mengandung mengambil Tab EX?
Tidak digalakkan/sama seperti ubatan lain (hanya atas nasihat doktor)

Bolehkah ibu menyusukan anak mengambil Tab EX?
Boleh, selepas pantang, kerana ianya merupakan protein.

Apakah Fungsi Tab EX untuk kulit & kecantikan?
* Mencerahkan & meratakan warna kulit secara keseluruhan
* Mencerahkan & mengurangkan parut
* Mengurangkan & menghalang jeragat
* Menghilangkan & membasmi jerawat degil
* Menambahkan keanjalan kulit & anti penuaan
* Mengurangkan & Menghilangkan selulit, orange peel skin
* Mengecilkan pori pori kulit
* Menjadikan kulit lebih bercahaya & kelihatan segar
* Melembapkan & menghaluskan kulit
* Merangsang pertumbuhan rambut & menguatkan kuku
* Menghalang pembentukan toksin dalam badan, di bawah kulit dan organ
* Mengurangkan kedut dan menegangkan kulit
* Melindungi kulit dari UVA & UVB
* Memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah
* Mengoptimumkan kesihatan secara menyeluruh
* Anti Stress dan Anti Depression

Menurut http://www.health-report.co.uk/glutathione.htm kebaikan Glutathione termasuklah:

1.) Anti-fatigue
2.) Anti-obesity
3.) Anti-depression
4.) Anti-anxiety
5.) Anti-Alzheimer’s
6.) Anti-arthritis
7.) Anti--periodontic (gum disease)
8.) Anti-allergenic
9.) Anti-seborrheic (skin disease)
10.) Anti-pyretic (anti-fever)
11.) Anti-Parkinsonism
12.) Anti-diarrhea
13.) Anti-neuralgia (nerve pain)
14.) Anti-vertigo (dizziness)
15.) Anti-glaucoma
16.) Anti-pain (for example, dental pain)
17.) Anti-inflammatory (cox-2 inhibitor; like Vioxx & Celebrex but without side effects)
18.) Anti-ulcer (for example, ulcers of stomach, mouth, small bowel, large bowel)

More Benefits... whether you "feel" them or not.

1.) Anti-oxidant (can be measured)
2.) Anti-cancer (can be measured)
3.) Anti-aging (can be measured)
4.) Anti-hypertension (can be measured)
5.) Anti-hypoglycemia (can be measured)
6.) Anti-immune-system-depression (can be measured)
7.) Anti-blood fat (can be measured)
8.) Anti-atherosclerosis (blood vessel, heart disease) (can be measured)
9.) Anti-osteoporosis (can be measured)
10.) Anti-viral (can be measured)
11.) Anti-bacterial (can be measured)
12.) Anti-fungal (can be measured)
13.) Anti-kidney stones (can be measured)
14.) Anti-cataracts (can be measured)

Bagaimana Tab EX mencerahkan dan memperbaiki kualiti kulit?
Tab EX menyekat enzim tirosinase, yang bertanggung jawab untuk pengeluaran melanin, sehingga mengubahnya kulit menjadi cerah. Proses ini bekerja dari lapisan kulit dalam akan lapisan (luar) kulit epidermis. Proses penyingkiran toksin di bawah kulit yang berpanjangan juga akan menjadikan kulit lebih lembut, halus dan mengecilkan liang roma. Manakala proses baik pulih kulit, terutamanya penambahan kandungan protein dan kolagen kulit akan membuatkan kulit sentiasa tegang dan muda.

Berapa lama pengguna Tab EX dapat melihat kecerahan kulit?
Kesan atau hasil akan berbeza-beza bergantung pada metabolisma tubuh seseorang dan sistem biologi berfungsi. Dengan pengambilan konsisten Tab EX, hanya 3 minggu diperlukan untuk menikmati kenaikan seri kulit dari dalam.

Siapa yang boleh mengambil Tab EX?
Lelaki dan perempuan semuda umur 18 tahun dan ke atas

Adakah Tab EX hanya untuk memutihkan kulit?
TIDAK. Selain mencerahkan kulit, kandungan L-Glutathione gred terbaik Tab EX akan bertindak sebagai antioksidan utama, akan mengeluarkan semua racun atau toksik dalam tubuh dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan dapat mempertahankan tubuh anda dari banyak penyakit utama dan penyakit pada peringkat sel. Sebagai pemulih-baikkan kulit, Tab EX akan melawan proses penuaan, jerawat, kekeringan kulit dan jeragat degil. Tab EX juga berfungsi sebagai anti-stress kepada tubuh badan.

Adakah Tab EX selamat ?
Ya. Tiada sebarang kesan sampingan dilaporkan.

Apakah tambahan lain diperlukan?
Tidak tapi disarankan. Tambahan lain yang disarankan dengan Tab EX Pengambilan multi-vitamin yang lengkap adalah amat digalakkan. ini kerana tubuh tidak dapat menghasilkan vitamin sendiri, dan tabiat pemakanan manusia belum tentu dapat memberikan vitamin penting yang diperlukan oleh badan.

Bagaimana cara pengambilan Tab EX?
Bergantung kepada masalah kulit/kesihatan
·         kulit normal & hanya mahukan anti tua & glow - 2 tabs sehari, sebiji selepas bfst/lunch dan sebiji lagi slps dinner/high tea
·         kulit bermasalah jeragat & akne teruk - 4 tabs sehari, 2 biji selepas bfst/lunch dan 2 bijii lagi slps dinner/high tea
·         penyakit lain (diabetis/rambut gugur/penat/etc) 2-4 biji sehari

Adalah penting untuk meminum air yang banyak (minimum 2.5 - 3 liter sehari) pada pengambilan minggu pertama untuk mempercepatkan proses penyingkiran toksin di badan, selepas minggu pertama kadar minum air adalah normal (biasanya ini akan dilakukan oleh badan secara automatik, jika banyak toksin akan terasa dahaga, dah bila sudah berkurangan, rasa dahaga akan hilang dengan sendirinya.
Proses penyingkiran toksin (dan proses mencantikkan kulit) akan menjadi sedikit jika kurang meminum air minggu pertama.

Negara Pengeluar Tab EX
Korea melalui kaedah dan teknologi terkini.

0 comel dah comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork